Einar Mattsson söker Löneadministratör – 50%
Om tjänsten
Tjänsten är på 50 % och du kommer arbeta tillsammans med vår erfarna lönehandläggare. I arbetet ingår att hantera löner, skatter, avgifter, pension och försäkringar. Likaså administrativ hantering av sjukfrånvaro, tider och attester, reseräkningar mm. I mån av tid kan även vissa HR-administrativa arbetsuppgifter förekomma. De system som vi arbetar i är Hogia, CatalystOne samt Unit4.
Vi är ett engagerat team om 4 personer som arbetar med HR och lön och som drivs av att ge organisationen ett professionellt stöd i dessa frågor.
Din profil
Vi ser att du har hög integritet, är noggrann, strukturerad, kommunikativ och samarbetsinriktad. Du har en löneadministrativ utbildning samt minst 1–2 års erfarenhet av att arbeta med löner.
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig kontakta Katarina Modig, lönehandläggare, katarina.modig@einarmattsson.se.
Vi tillämpar provanställning samt genomför bakgrundskontroll innan anställning.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Vi erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter nästan 90 år kan vi säga att vi är en stark aktör i alla konjunkturer, vi är långsiktiga på riktigt.
Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm. Vi ser fram emot att få höra från dig.
All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med den här rekryteringsprocessen undanbedes vänligen.