Felanmälan & ärendehantering

Behöver du hjälp med flera fel?
Behöver du hjälp med olika saker i olika rum gör du separata ärenden för varje fråga.

Akuta fel
Vid akuta ärenden, såsom fel på elanläggningen i lägenheten, stopp i toaletten, stopp i golvbrunnen i badrum med stigande vatten eller vattenläckage, rekommenderar vi dig att ringa direkt.

Dagtid (helgfria vardagar under kontorstid) kan du ringa direkt till vår växel 08-586 263 00.

Kvällar, nätter och helger ska du ringa jouren vid akuta fel. Numret till jourfirman som är ansluten till huset du bor i finns anslaget i porten.

Fixa felet själv
Se vad du själv kan åtgärda i din lägenhet

Vid eventuella driftstörningar
Fibernätet, Zmarket 
Elnätet i Stockholm, Ellevio
Stockholm Vatten och avfall 

Bifoga foto Max. 2 MB

    Information om hur vi behandlar dina personuppgifter finner du i vår dataskyddspolicy 

    Tack!

    Felanmälan
    Fråga oss