Ekonomiassistent - Kundreskontra

I rollen som Ekonomiassistent på Kundreskontra blir du en del av ett familjärt bolag med en tydlig värdegrund. Bolaget erbjuder en trygg miljö och värderar sin personal högt och lägger stort fokus på att du som anställd ska trivas.

Anna_960.jpg

Arbetsbeskrivning

I rollen kommer du bli en del av ekonomifunktionen bestående av 10 personer och rapportera direkt till Redovisningschefen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter berör kundreskontra och administration, samt att stötta dina kollegor på ekonomifunktionen. Här bidrar du bland annat med löpande kundfakturering, arvodesfakturering, avstämningar samt registervård.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande. Det är meriterande om du har arbetat med ekonomiuppgifter tidigare, men det viktigaste är att du trivs med administrativa uppgifter och vill arbeta i en roll som ekonomiassistent. Som person är du självständig och trivs med att ta egna initiativ samtidigt som du motiveras av att samarbeta med andra. Du är strukturerad och noggrann samt tar stort ansvar för din uppgift. Vidare är du prestigelös och ödmjuk för att bistå där det behövs. Du har goda kunskaper i svenska.

Ansökan och kontaktperson

Urval sker löpande och vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast 31/7, 2019.

I den här rekryteringen samarbetar Einar Mattsson med AMGA AB.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på 070-836 33 36 eller via mail, carina.stjernstrom@amga.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök här
Sista ansökningsdag: 2019-07-31
Om oss

Våra värderingar

För oss är innovation, hållbarhet och ett personligt bemötande viktigt för att vi ska kunna förverkliga våra långsiktiga mål. 

Om oss

Våra medarbetare

På Einar Mattsson arbetar idag nästan 400 personer och styrkan i koncernen ligger i våra medarbetares samlade kompetens. Vi är alla med och skriver nästa kapitel i Stockholms historia. 

Fråga oss